fbpx

Közlekedj stílusosan, gyorsan
alig pár forintból

Az ElektroBiker hazánk legnagyobb kifejezetten minőségi elektromos motorokat forgalmazó márkája. Kínálatunkban megtalálhatóak a kategória legjobb termékei, amelyek a kényelmes és hatékony közlekedés mellett nagyon sok izgalmat is tartogatnak.

Közlekedj stílusosan, gyorsan alig pár forintból

Az ElektroBiker hazánk legnagyobb kifejezetten minőségi elektromos motorokat forgalmazó márkája. Kínálatunkban megtalálhatóak a kategória legjobb termékei, amelyek a kényelmes és hatékony közlekedés mellett nagyon sok izgalmat is tartogatnak.

Egy nagyvárosban autóval közlekedni és parkolni nemcsak idegőrlő, de napi szinten órákat vesz el az életedből

Jelenleg nemcsak nagyon drága bármilyen autót vásárolni, de a bizonytalan helyzet miatt az üzembentartás is egyre költségesebb. Az üzemanyagárak és a szervizköltségek az elmúlt pár évben duplájára emelkedtek. Arról nem is beszélve, hogy a városban és agglomerációban közlekedve naponta órákat fogsz araszolni a kocsisorban, ahelyett, hogy valami hasznossal töltenéd az időt. Ismerjük az érzést, mikor már reggel a maps-et nézed és vakarod a fejed mert a menetidő csak hosszabb lesz, parkolni se lesz egyszerű, sőt még fizetsz is érte, nem is keveset. 

Adná magát egy motor vásárlása, na de mennyire vesznek majd komolyan egy püfögő robogón?

Az autóval közlekedés árnyoldalait egy motor vásárlásával ki is küszöbölheted. A gond csak az, hogy te nem akarsz egy csörgő, kattogó vasat hajtani, és a hétköznapi vadmotoros imidzsét kelteni.

Egy e-motor vásárlásával a motoros közlekedés előnyeit élvezed, annyi plusszal hogy a fenntartása szinte 0 Ft

Bárhol teletankolod

Tény, hogy az elektromos motorok a legenergiahatékonyabb közlekedési forma! Működése kb. 15x hatékonyabb mint a benzines robogóké. Egy teli "tank" e-motor esetében kb. 80 Ft-ba kerül, és az egyszerű hajtásláncnak köszönhetően sokkal kevesebb törődést igényel mint a belsőégésű motorok.

Kényelmes és élvezetes közlekedés

Nem kell reggelente melegíteni a motort, nem lesz olaj és benzinszag, csak ráülsz elfordítod a kulcsot és mész. A villanymotor nagy előnye, hogy a nyomaték mindig rendelkezésre áll, így nincsenek megtorpanások nyomatékhullámok mint azt egy benzines robogónál megszokhattuk.

Innovatív, előre mutató szemlélet

A mai világ mozgatórugója az innováció, egyre nagyobb a kereslet az újító megoldásokra és szemléletre. Senki nem szeret földhöz ragadt, vaskalapos partnerekkel dolgozni, így a legjobb, amit tehetsz, hogy felülsz erre a vonatra. Illetve a motorra.

elektromos közlekedés

Felelős racionális gondolkodás, higgadt döntésekkel

Egy átlagos magyar autó évente több mint 1.200 liter (1,2 m3) üzemanyagot éget el! Ez rengeteg mennyiség, amivel közvetlen környezetünket terheljük. Ezzel szemben egy e-motor esetében nincs helyi zaj és légszennyezés, és az általunk forgalmazott minőségi akkumulátorok sok éven keresztül gond nélkül működnek (van olyan motorunk amelyik akkumulátora 30.000 km után kapacitása 95 %-ját tudja)

elektromos motorok

Áfa levonás és közvetlen költség megtakarítás

Az elektromos motor vásárlásának ÁFA tartalma és a beszerzés egyéb költségei a magyar jogszabályok alapján elszámolhatóak költségként, és a társasági adóalapot is csökkenti. Egy autós lízing esetében a költségek éveken keresztül csorognak, míg itt konkrét milliókat spórolhatsz egyetlen tranzakcióval. Mintha ingyen vennél egy motort.

Tény, hogy iszonyatosan élvezetes egy elektromos motorral közlekedni, és a számok is az e-motorok mellett szólnak!

Teli tank minden reggel

Benzinkútra max kávézni kell bemenned ezek után. Az e-motorok nagy előnye, hogy egy sima hálózati dugaljról tölthetőek, úgy mint a telefonod. Reggel csak leveszed a töltőről és máris mehetsz amerre akarsz.

Nagy hatótáv

A "milyen akkumulátorral vegyem a motort" nagyon fontos kérdés. Az ElektroBikernél csakis olyan motorok vannak amelyek minőségi cellákból készültek, komoly BMS rendszerrel és tudják az általunk ígért hatótávot. Mi nem árulunk zsákbamacskát!

A világ vezető elektromos motorjai egy helyen

Összesen több mint 20 típusú elektromos motor a garancia arra, hogy nálunk mindenki megtalálja a neki leginkább illő járművet.

Elérhető ajánlataink

Szeretnénk minél többet adni, így ezeket a bónuszokat még hozzácsapjuk ha most vásárolsz e-motort

Intézzük a biztosítást és a forgalomba helyezést

Az új motorodat forgalomba helyezéssel rendelheted meg, így a motort már rendszámmal, kötelező biztosítással és a forgalmi engedéllyel veheted át.

1 év ingyenes Assistance szolgáltatás

Ha a motoroddal bármi történne, akkor a járművet díjmentesen szervizünkbe szállítják és a szervizelését 48 órán belül elkezdjük.

Házhoz
szállítás

Vásárolj akár online vagy személyesen, mert az új motorodat most kedvezményes áron szállítjuk ki az ország bármely területére.

Vásárolj most elektromos motort és
spórolj meg időt és pénzt napi szinten.

Ha figyelemmel követed a világpiaci eseményeket, akkor tudod hogy mindennek megy fel az ára. Az alkatrész, az akkumulátor és a chip-hiány miatt kétszámjegyű drágulás van az e-járművek piacán is. Mi azt tanácsoljuk, hogy fektesd be most a pénzedet egy elektromos motorba, ami végső soron majd időt és pénzt spórol neked napi szinten.

Te motort vásárolsz.

Mi biztonságot és kényelmet adunk

Ár-érték garancia

Közvetlen gyártói kapcsolatainknak köszönhetően ki tudtuk venni a közvetítőket a folyamatból, így a legjobb ajánlatokat tudjuk nyújtani számodra vásárlás, szerviz vagy akár alkatrész beszerzés esetén.

Kizárólagosság garancia

Mivel üzletágunkban több éve csak elektromos motorokkal foglalkozunk, így szinte minden problémával találkoztunk már és kezeltük is őket. Tudjuk mi működik jól, ezért tudunk villámgyorsak lenni.

Kényelem garancia

Egy új jármű vásárlásával általában a feladataid is megnőnek, mi viszont úgy állítottuk össze a szolgáltatásainkat, hogy neked a lehető legkevesebb idődbe teljen az ügyintézés.

3 lépésre vagy az ideális befektetéstől

Add meg az elérhetőségeidet és kérj tőlünk visszahívást​

Kollégánk felkeres a tesztvezetésed időpontjával kapcsolatban.​

Gyere be hozzánk és próbáld ki bármelyik neked tetsző modellt.​

Helyszín: 1037 BUDAPEST – Kunigunda útja 60.

A "Tesztvezetésre jelentkezem" gombra kattintással elfogadod az általános szerződési feltételeketet és tudomásul veszed az adatvédelmi tájékoztatót.

Kétkerekű rajongók az ElektroBiker élén

Az ElektroBiker a Tiszta Energiák a Földért és az Emberért! Kft. üzletága.

A Tiszta Energiák Kft-t azzal a céllal indítottuk 2009-ben, hogy hazánkba is minél többen nyerjenek energiák a napból, ami hosszútávú, környezetbarát és fenntartható megoldás mindannyiunk számára. 2019-ben érkeztünk el abba a növekedési fázisba, hogy új üzletágat indítsunk. Motorozni mindig is imádtunk, így adta magát az irány. Ugyanakkor maradva a gyökereinknél megálmodtuk a kizárólag minőségi elektromos motorkerékpárokkal foglalkozó üzletágunkat az  ElektroBikert. 

Az üzleti mentalitás hasonló mint anyacégünknél. Mégpedig, a szakértelmet vegyítjük kiváló minőségű termékekkel és ügyfélközpontú szemlélettel. 

Az elmúlt években dinamikus fejlődtünk, aminek eredményeképpen mára évente több mint 400 elektromos motorkerékpárt értékesítünk évente. 

Magyarország legnagyobb, legszebb bemutatótermében várunk minden érdeklődőt, hogy saját maga győződjön meg az e-járművek sokszínűségéről és képességeiről. 

Folyamatos raktárkészletet tartunk a forgalmazott márkákból. 

Közvetlen gyártói kapcsolatokkal rendelkezünk. Ennek köszönhetően az általunk forgalmazott motorokhoz nálunk gyári alkatrész és kiegészítők is kapható. 

A minőségi motorokhoz minőségi szolgáltatásokat nyújtunk. Csapatunk segít a megfelelő jármű kiválasztásában, teljeskörű ügyintézést nyújtunk a vásárlás során, és a vásárlást követően is számíthatsz ránk, hisz egyedüliként kínálunk Assistance szolgáltatást járműveinkhez. Ez azt jelenti, hogy a motor meghibásodása esetén egy járműmentő szolgálat díjmentesen elszállítja hozzánk a motorod. Ott képzett, jól felszerelt szervizcsapatunk fog segíteni neked.

További kérdésed van?

Városi elektromos motort annak éri meg választani, aki rendszeresen közlekedik nagy forgalmú útszakaszokon (város, előváros) és az átlagos napi megtett távolság 20 és 100 km között van. A mai statisztikák alapján ebbe a két halmazba (városi/elővárosi autózás, maximum napi megtett km <100) az autósok közel 80% beletartozik, tehát jó eséllyel te is.
Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A nyomatékos villanymotornak köszönhetően az e-motorozás nemcsak élvezetes közlekedési forma, de messze a legköltséghatékonyabb is.  Nem kell a forgalommal araszolnod így tervezhetőbbé válnak napjaid, és a megtett kilométerek költsége alig pár forint. Az egyszerű hajtáslánc miatt nincsenek olyan alkatrészek amelyek miatt sűrűn kellene a szervizet látogatnod. Ezzel is időt és pénzt spórolva számodra.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Cégként az elektromos motorvásárlás során felmerült ÁFA visszaigényelhető és a motorral kapcsolatos költségek elszámolhatók.incs olajcsere és alkatrészcsere, stb. Aki napi szinten használja a motorját, annak hamar visszajön a különbözet. 

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A lóerő, mint teljesítmény-mértékegység már kikopóban van, de a köznyelvben azért még mindig ez az elterjedtebb. Az elektromos motorok már akkor jöttek be a köztudatba, mikor az SI mértékegységek kezdték átvenni a vezetést ebben a témakörben is, ráadásul a villanymotoroknál már sokkal korábban a kilowatt volt a megszokott teljesítményegység.
Egy kilowatt 1,36 lóerőnek felel meg, így könnyen kiszámolhatja bárki, hogy milyen erős lóerőben az elektromos motorja. A végeredmény azonban csalóka. Az elektromos motoroknál sokszor a hajtómotornak van egy teljesítmény megadva, amit folyamatosan képes leadni, és van egy, amit csak rövid ideig (másodpercekben mérhető). Ez a rövid ideig rendelkezésre álló teljesítménytöbblet azonban teljesen más menetdinamikát képes biztosítani, mint egy belsőégésű motor. Óriási különbséget jelent az is, hogy a villanymotorok nyomatéka sokkal előbb és stabilabban rendelkezésre áll, mint a belsőégésű motoroké, így „erősebbnek” tűnnek. A legtöbb elektromos motornak nincs váltója, így a hajtás folyamatosan rendelkezésre áll, nincsenek kieső pillanatok a sebességváltásoknál.

Röviden összefoglalva, egy elektromos motor sokkal dinamikusabb, mint egy hasonló teljesítményű belsőégésű motorral hajtott motorkerékpár.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Az elektromos motoroknak is van hangja, bár ez valóban elhanyagolható a benzines változatokhoz képest. A villanymotor is visít ha pörög és a hajtásnak (főleg ha lánc) is van némi hangja. Ezeket viszont egy autós valóban nem hallja. Benzines motorokat használva is gyakorta tapasztaltuk, hogy az autósok nem vesznek észre, főleg ha váratlanul cikázunk melléjük. Egy nyitott kipuffogós motornak úgy nyílik szét az autósor, mint Mózesnek a Vörös-tenger (kivéve persze a ma már szerencsére egyre ritkábban előforduló irigy gyökerek, akik úgy gondolják, ha ők nem haladnak, akkor más se haladjon). Az a baj, hogy kissé antiszociális ez a fajta zajszennyezés és nem is szabályos, az osztrákoknál simán leszednek a motorról az ilyesmiért..
Mióta viszont felmerült ez a kérdés, autósként is figyeljük ezt a jelenséget. Elmondható, hogy a gyári kipuffogós motorokat csukott ablakoknál csak akkor halljuk meg, amikor elmennek mellettünk, tehát ilyen szempontból nem hátrány a még kisebb hang. Azért érdemes óvatosan motorozni feltételezve, hogy egyik autós sem vesz észre.
A gyalogosokra is kell némi extra figyelem, mert ha lassan haladunk az elektromos motorral, akkor tényleg nagyon halk.
Összefoglalva a jelenség nem olyan tragikus, mint sokan gondolnák, de mindenki figyeljen egymásra egy kicsit jobban!

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Röviden a válasz igen és nem. Egy jó minőségű elektromos hajtású motor, megfelelő kapacitású akkumulátorral városi használatban igazi alternatívája egy benzines motorénak. Egy 100km körüli hatótáv a városban bőven elegendő a felhasználók 99%-ának, de egy rövidebb távról történő ingázásra is kiváló, főleg ha miközben áll a motor, van lehetőség az akkuk feltöltésére is. Az elektromos motor halk, a jobbak képesek a visszatáplálós fékezésre (ami városi forgalomban igazán jó dolog) és dinamikus, ráadásul a vezetése egyszerű, nem tud lefulladni, stb.
Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Egy elektromos motorkerékpár jelenleg még valamivel drágább, mint egy hasonló minőségű benzines, de rendszeres használatnál ez az árelőny könnyen elolvad. Az elektromos motornál nincs olajszűrő és olajcsere, messze nem kopik úgy a fékpofa és féktárcsa, mint a benzineseknél, sokszor nincs lánc, vagy ha van, akkor jobban kímélve van, mint egy váltós motornál. Gyakorlatilag csak menni kell vele, tényleg sokkal kevesebb problémával, mint a benzines társaknál, emiatt kijelenthető, hogy az elektromos motorok üzemeltetése valóban sokkal problémamentesebb és olcsóbb, mint a benzineseké.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez a kérdés már az autóknál és az e-bike-oknál is felmerült és az eddig rendelkezésre álló tapasztalatok alapján látszik, hogy a dolog nem olyan vészes, mint eredetileg várták. Azt kijelenteni nehéz, hogy pontosan hány töltést bír ki egy akku, mert ez függ a gyártótól, a töltés módjától, a töltés és használat során a külső hőmérséklettől, attól, hogy egy-egy alkalommal mennyire lett kimerítve az akku, hogyan van tárolva, mikor nem használják, stb. Éppen ezért, ha valaki egy pontos számot ad meg, akkor az vagy nem igaz, vagy van egy apróbetűs rész, ahol a fenti körülmények definiálva vannak.
Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.
A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez egy olyan kérdés, amire nincs egyértelmű válasz, de szempontok azért adhatók. Az egyértelmű, hogy a jó minőség jobban fog szolgálni, de drágább is lesz, a nagyon olcsó pedig inkább csak bosszúságot okoz, mint örömet.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A válasz igen és nem. Egy új benzines motort és egy hasonló kategóriájú elektromos motorkerékpárt összehasonlítva, vásárláskor az elektromos biztosan drágább lesz, ha nem, akkor az elektromos gép minősége megkérdőjelezhető. A kérdés mégsem ennyire egyszerű, sok mindent figyelembe kell venni az összehasonlításkor.

Az egyik az, hogy egy ugyanolyan teljesítményű elektromos motor sokkal dinamikusabb, élvezetesebb, mint egy benzines, tehát ugyanahhoz az élményhez nagyobb, drágább benzines kell.

A másik dolog az, hogy az elektromos motor üzemeltetése sokkal olcsóbb. Az üzemanyagköltség kb. hatoda a benzinesének.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ha csak napi egy órát ülsz dugóban akkor évi
akár 20 munkanappal több időd jut a fontos dolgokra.

A Te időd pedig bizonyára drágább ennél. Válassz olyan megoldást, amivel nem csak időt, de pénzt is megtakarítasz, gyere el hozzánk egy tesztvezetésre.

A Weboldalon megjelenő valamennyi információ, adat, szöveges és képi tartalom kizárólag tájékoztatási jellegű, amely nem minősül ajánlattételnek. A termékekkel és a szolgáltatásokkal kapcsolatban érdeklődjön személyesen az ElektroBiker bemutatotermében (1037 Budapest, Kunigunda útja 60.), vagy elektronikusan az info@elektrobiker.hu email címen.