fbpx

Talaria Sting és Sur-Ron Light Bee

A terepmotorozás új generációja

Túrázz, élvezd a természet közelségét egy strapabíró elektromos off road motor nyergében. Éld át a teljes testes aktív kikapcsolódást és hagyd a parkolóban a hét folyamán felgyülemlett stresszt.

A terepmotorozás egy benzinessel problémákat hordoz

Ha ültél már terepmotoron tudod mennyi macerával és költséggel járhat az üzemeltetés. A motor zajos, szagos, pár óra motorozást néha több órányi karbantartás követ. A tájvédelmi tiltások miatt esélytelen, hogy a természetben élvezd a terepmotorozást.

A két motorozás közti időszakban meg azon jár az agyad, hogy ha a haverok hívnak és menni kell vajon a gép is indulni fog, vagy az értékes idődet megint a szereléssel fogod tölteni?

A benzines offroadozás legalább olyan finom, mint egy utcai verekedés

Félre ne értsd, mi is imádjuk a krosszpályák nyújtotta élményt, viszont tudjuk, hogy mennyi tervezést igényel a mindentől távoleső krosszpályákra való kijutás, ahol már senkit sem zavarsz és természetesen vinned kell magaddal egy zsáknyi szerszámot is, mert Murphy dolgozik, és az ezernyi alkatrész közül tutira valami megadja magát még mielőtt nagyon belejönnél a motorozásba. Nincs olyan eshetőség, hogy csak kimegyek kicsit motorozni. Az elektromossal akár az udvarodon is nyomulhatsz anélkül, hogy az a szomszédot érdekelné.

Egy elektromos off road motor nyergében sokkal több jó impulzus jut el hozzád miközben te sem zavarsz senkit

A hét folyamán felgyűlt stresszt szélnek eresztheted

Miközben az erdei utakon suhansz és csodálkozva szemléled az apró szépségeket, vagy az ugratókon tombolsz, azon kaphatod magad, hogy a hét folyamán felhalmozódott problémákat magad mögött hagytad. Újra egy kíváncsi, gondtalan gyermek lehetsz, akinek a legnagyobb problémája, hogy sötétedésig haza kell érnie.

Aktív kikapcsolódást kapsz sportértékkel​

A motor és kerékpár közötti kialakítással, a pehelykönnyű, de mégis erőteljes géppel az erdei túrát igazi kihívássá változtathatod. A kerékpár kezelhetősége kapcsolódik a valódi motoros élményhez. Miközben azon dolgozol, hogy az úton tartsd a gépet a teljes testedet bekapcsolod a munkába, így átélheted az extrém sport élményét, csak sérülések nélkül.

Jelen leszel, közvetlen kapcsolatba kerülsz a természettel

A terepmotorozás koncentrálja a figyelmed, mert minden változik, semmi sem egyforma, soha nem kalandozhat el a figyelmed! Kevés ennél jobb stresszoldó módszer létezik! Mindez berregés, füstölés nélkül megsokszorozza az élvezetet! Érzed az illatokat, hallod a természet hangjait magad körül. Olyan helyeken is megteheted ezt, ahol egy benzines motorral nem. A Sur-Ronozás egyik lényege, hogy terepmotorozás közben a lehető legközelebb kerülj az anyatermészethez.

Off road motoros visszajelzések

Agilis terepmotor élményét kapod a szokásos nyűgök nélkül.

Pehelykönnyű, biztonságos kialakítás

Az elektromos off road motorok összsúlya alig több mint 50 kg. A motoron nincs olyan balesetveszélyes alkatrész, ami egy esetleges esés következtében égési sérülést okozna (mint például kipufogó). Egy borulás után a legtöbb esetben csak leporolod magad, visszapattansz a gépre és mész is tovább.

Egyszerű kezelhetőség

Gáz és fékkarok. Mindössze ennyit kell ismerned, a motorozás élménye egy kerékpár kezelés egyszerűségével ötvözve. Nincs váltás, nincs kuplungolás, bármelyik lábbal, bármikor lábazhatsz. A nyomaték minden fordulaton rendelkezésre áll, nincsenek benne lyukak.

Kényelem és egyszerű tisztítás

Ha végeztél a túrával csak pattintsd ki az akksit, csapasd le a gépet magasnyomású mosóval és már készen is állsz a következő bevetésre. Nem kell szűrőket tisztítani, olajat cserélni, vagy azzal foglalkozni, hogy az állásidőben ne romoljon meg a benzin. Kipuffogó sincs amit be kellene dugózni.

Üzemeltetés pár forintból

Az akkumulátor töltéséhez csupán egy hagyományos fali dugaljra van szükség, és mindösszesen 90 forintból teljesen feltölthető! Ennyi pénzért veszel magadnak több órányi kalandot. Az egyszerűbb hajtásláncnak köszönhetően további szervizóráktól és karbantartástól szabadítjuk meg magunkat.

Céges vásárlás

Céges vásárlás esetén a motor ÁFÁ-ja visszaigényelhető és a vásárlással kapcsolatban felmerült költségek legtöbb esetben elszámolhatóak.

Évi több száz eladott elektromos off road motor minket igazol!

Az ElektorBiker 2019-ben azzal a céllal indult, hogy hazánkban is elhozza a legjobb e-motorokat. Ekkor kezdtük a Sur-Ron márka forgalmazását. Az elmúlt évek alatt nemcsak rengeteg motort értékesítettünk, de szervizcsapatunk igazi szakértője lett az elektromos motoroknak. 

A 2022-es évtől a terepmotor palettánk tovább bővül a Talaria Sting motorral. A Talaria sok mindenben hasonlít a Sur-Ron Light Bee motorhoz, de mégis más. Az biztos, hogy mindkét termék a kategória krémjét képviseli. 

A forgalmazott termékekhez több száz gyári alkatrészt tartunk raktáron, és már saját tuning-vezérlőt is fejlesztettünk a gépekhez.

Az elektromos motorok esetében mindig fontos kérdés az akkumulátor. Ebben is jók vagyunk, mert a Sur-Ron és a Talaria akkumulátorokat gyártó GreenWay gyárral nagyszerű munka kapcsolatot ápolunk, aminek köszönhetően házon belül tudjuk diagnosztizálni és szükség esetén javítani az akkumulátorokat.

Szeretjük az elektromos motorokat, főleg ha terepen is mennek! Remek érzés közel kerülni a természethez, és rabul ejtő dolog úgy járni az erdei utakat, hogy közben halljuk a madarak csicsergését.

Célunk, hogy ne csak kereskedelemmel foglalkozzunk, hanem össze is hozzuk a hasonló érdeklődésű embereket és mindenkivel megismertessük az elektromos energia adta előnyöket. Ezért is indítottuk el a Magyar Országos Sur-Ron Találkozó (MOST) rendezvényünket. 

Miért válassz minket?

Megbízható cégháttér

Anyacégünk a Tiszta Energiák Kft. hazánk legnagyobb napelemes cégei közé tartozik, és a Bisnode nemzetközi cégminősítő stabilitási vizsgálata alapján a legjobb AAA minősítést kapta.

Szakértelem & hitelesség

Tapasztalatból tudjuk, hogy az egyes felhasználásra melyik jármű a legalkalmasabb, így a nálunk vásárolt motorok biztosan csalódásmentesek.

Nagy raktárkészlet

A termékeket közvetlenül a gyártóktól szerezzük be, így garantálva a legjobb árakat. Fontos a gyors kiszolgálás, ezért a motorokhoz 1,000+ gyári alkatrészt is készleten tartunk.

Minőségi szolgáltatások

Szakmai csapatunk segít a megfelelő termék kiválasztásában, míg szakképzett szervizcsapatunkhoz nyugodtan fordulhat a vásárlást követően.

Vásárold meg személyesen bemutatótermünkbe, vagy egyszerűen csak rendeld meg a webáruházból!

Modell kiválasztása

Válaszd ki a hozzád legjobban illő modellt a weboldalunkon

Visszahívás kérése

Kérj tőlünk visszahívást az adataid megadásával

Időpont egyeztetés

Kollégánk felkeres a tesztvezetés időpontjával kapcsolatban

Tesztvezetés

Gyere be a bemutató termünkbe és próbáld ki a motorodat

Vásárlás

Gurulj ki a kereskedésből fülig érő szájjal, a vadi új gépeddel

Sur-Ron Light Bee X sport elektromos motorkerékpár (offroad)

Végsebesség: 75 km/h
Hatótáv: 50 km
Motorteljesítmény: 6 kW

A Sur-Ron Light Bee Sport (Offroad) elektromos segédmotorkerékpár hobbi és sport célokra. A Light Bee a népszerű Sur-Ron Firefly modell továbbfejlesztett, erősebb változata.

Minden általunk forgalmazott Sur-Ron a legújabb X-vezérlővel van felszerelve! Ha tudni szeretnéd mi a különbség a régebbi Sur-Ron Firefly modell és a legújabb X vezérlős Sur-Ron Light Bee között, olvasd el a cikkünket!

Elérhető

Ár: 1.650.000 Ft -tól

Sur-Ron Light Bee X city elektromos motorkerékpár (street legal)

Végsebesség: 45km/h (utcai verzió)
Hatótáv: 50 km
Motorteljesítmény: 2 kW (utcai verzió)

A Sur-Ron Light Bee CITY (Street Legal) elektromos segédmotorkerékpár L1e Uniós besorolással, az összes szükséges EU engedéllyel és felszereléssel rendelkezik, ezért segédmotorkerékpárként közúti forgalomba helyezhető.

A Light Bee a népszerű Sur-Ron Firefly modell továbbfejlesztett, erősebb változata.

Minden általunk forgalmazott Sur-Ron a legújabb X-vezérlővel van felszerelve!

Elérhető

Ár: 1.680.000 Ft -tól

Talaria Sting city elektromos motorkerékpár (street legal)

Végsebesség: 45km/h (utcai verzió)
Hatótáv: 50 km
Motorteljesítmény: 3 kW (utcai verzió)

Talaria STING elektromos dirt bike számodra született!
CAD-tervezésű, könnyű vázszerkezet; erőteljes villanymotor, amely azonnali nyomatékot biztosít; rendkívül csendesen működő intelligens hajtómű
Kompakt, jól kiegyensúlyozott szerkezete nagyon könnyen manőverezhető és minimális karbantartást igényel. Mindezek a tulajdonságok ideális terepmotorrá teszik a STING-et, így minden eddiginél több ember élvezheti a terepmotorozás szenvedélyét és izgalmát.
Talaria Sting CITY (Street Legal) elektromos segédmotorkerékpár L1e Uniós besorolással, az összes szükséges EU engedéllyel és felszereléssel rendelkezik, ezért segédmotorkerékpárként közúti forgalomba helyezhető.

Előrendelhető

Ár: 1.790.000 Ft (végleges ár megérkezéskor)

Minőségi motorokhoz minőségi szolgáltatásokat nyújtunk!

Szaktanácsadás

Szaktanácsadás

Kiegészítők és alkatrészek

Kiegészítők és alkatrészek

Házhozszállítás

Házhozszállítás

Szerviz

Szerviz

Assistance szolgáltatás

Assistance szolgáltatás

Forgalomba helyezés

Forgalomba helyezés

Biztosítás & Finanszírozása

Biztosítás & Finanszírozása

Bérlés

Bérlés

Vizsgáztatás

Vizsgáztatás

Te élményt vásárolsz, mi biztonságot és kényelmet adunk.

Ár-érték garancia

Közvetlen gyártói kapcsolatainknak köszönhetően ki tudtuk venni a közvetítőket a folyamatból, így a legjobb ajánlatokat tudjuk nyújtani számodra vásárlás, szerviz vagy akár alkatrész beszerzés esetén.

Kizárólagosság garancia

Mivel üzletágunkban több éve csak elektromos motorokkal foglalkozunk, így szinte minden problémával találkoztunk már és kezeltük is őket. Tudjuk mi működik jól, ezért tudunk villámgyorsak lenni.

Kényelem garancia

Egy új jármű vásárlásával általában a feladataid is megnőnek, mi viszont úgy állítottuk össze a szolgáltatásainkat, hogy neked a lehető legkevesebb idődbe teljen az ügyintézés.

3 lépésre vagy a letisztult cross élményétől

Add meg az elérhetőségeidet és kérj tőlünk visszahívást​

Kollégánk felkeres a tesztvezetésed időpontjával kapcsolatban.​

Gyere be hozzánk és próbáld ki bármelyik neked tetsző modellt.​

Cím:

ELEKTROBIKER (Tiszta Energiák Kft.)
1037 Budapest, Kunigunda útja 60.

Helyszín: 1037 BUDAPEST – Kunigunda útja 60.

A "Tesztvezetésre jelentkezem" gombra kattintással elfogadod az általános szerződési feltételeketet és tudomásul veszed az adatvédelmi tájékoztatót.

További kérdésed van?

Városi elektromos motort annak éri meg választani, aki rendszeresen közlekedik nagy forgalmú útszakaszokon (város, előváros) és az átlagos napi megtett távolság 20 és 100 km között van. A mai statisztikák alapján ebbe a két halmazba (városi/elővárosi autózás, maximum napi megtett km <100) az autósok közel 80% beletartozik, tehát jó eséllyel te is.
Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A nyomatékos villanymotornak köszönhetően az e-motorozás nemcsak élvezetes közlekedési forma, de messze a legköltséghatékonyabb is.  Nem kell a forgalommal araszolnod így tervezhetőbbé válnak napjaid, és a megtett kilométerek költsége alig pár forint. Az egyszerű hajtáslánc miatt nincsenek olyan alkatrészek amelyek miatt sűrűn kellene a szervizet látogatnod. Ezzel is időt és pénzt spórolva számodra.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Cégként az elektromos motorvásárlás során felmerült ÁFA visszaigényelhető és a motorral kapcsolatos költségek elszámolhatók.incs olajcsere és alkatrészcsere, stb. Aki napi szinten használja a motorját, annak hamar visszajön a különbözet. 

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A lóerő, mint teljesítmény-mértékegység már kikopóban van, de a köznyelvben azért még mindig ez az elterjedtebb. Az elektromos motorok már akkor jöttek be a köztudatba, mikor az SI mértékegységek kezdték átvenni a vezetést ebben a témakörben is, ráadásul a villanymotoroknál már sokkal korábban a kilowatt volt a megszokott teljesítményegység.
Egy kilowatt 1,36 lóerőnek felel meg, így könnyen kiszámolhatja bárki, hogy milyen erős lóerőben az elektromos motorja. A végeredmény azonban csalóka. Az elektromos motoroknál sokszor a hajtómotornak van egy teljesítmény megadva, amit folyamatosan képes leadni, és van egy, amit csak rövid ideig (másodpercekben mérhető). Ez a rövid ideig rendelkezésre álló teljesítménytöbblet azonban teljesen más menetdinamikát képes biztosítani, mint egy belsőégésű motor. Óriási különbséget jelent az is, hogy a villanymotorok nyomatéka sokkal előbb és stabilabban rendelkezésre áll, mint a belsőégésű motoroké, így „erősebbnek” tűnnek. A legtöbb elektromos motornak nincs váltója, így a hajtás folyamatosan rendelkezésre áll, nincsenek kieső pillanatok a sebességváltásoknál.

Röviden összefoglalva, egy elektromos motor sokkal dinamikusabb, mint egy hasonló teljesítményű belsőégésű motorral hajtott motorkerékpár.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Az elektromos motoroknak is van hangja, bár ez valóban elhanyagolható a benzines változatokhoz képest. A villanymotor is visít ha pörög és a hajtásnak (főleg ha lánc) is van némi hangja. Ezeket viszont egy autós valóban nem hallja. Benzines motorokat használva is gyakorta tapasztaltuk, hogy az autósok nem vesznek észre, főleg ha váratlanul cikázunk melléjük. Egy nyitott kipuffogós motornak úgy nyílik szét az autósor, mint Mózesnek a Vörös-tenger (kivéve persze a ma már szerencsére egyre ritkábban előforduló irigy gyökerek, akik úgy gondolják, ha ők nem haladnak, akkor más se haladjon). Az a baj, hogy kissé antiszociális ez a fajta zajszennyezés és nem is szabályos, az osztrákoknál simán leszednek a motorról az ilyesmiért..
Mióta viszont felmerült ez a kérdés, autósként is figyeljük ezt a jelenséget. Elmondható, hogy a gyári kipuffogós motorokat csukott ablakoknál csak akkor halljuk meg, amikor elmennek mellettünk, tehát ilyen szempontból nem hátrány a még kisebb hang. Azért érdemes óvatosan motorozni feltételezve, hogy egyik autós sem vesz észre.
A gyalogosokra is kell némi extra figyelem, mert ha lassan haladunk az elektromos motorral, akkor tényleg nagyon halk.
Összefoglalva a jelenség nem olyan tragikus, mint sokan gondolnák, de mindenki figyeljen egymásra egy kicsit jobban!

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Röviden a válasz igen és nem. Egy jó minőségű elektromos hajtású motor, megfelelő kapacitású akkumulátorral városi használatban igazi alternatívája egy benzines motorénak. Egy 100km körüli hatótáv a városban bőven elegendő a felhasználók 99%-ának, de egy rövidebb távról történő ingázásra is kiváló, főleg ha miközben áll a motor, van lehetőség az akkuk feltöltésére is. Az elektromos motor halk, a jobbak képesek a visszatáplálós fékezésre (ami városi forgalomban igazán jó dolog) és dinamikus, ráadásul a vezetése egyszerű, nem tud lefulladni, stb.
Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Egy elektromos motorkerékpár jelenleg még valamivel drágább, mint egy hasonló minőségű benzines, de rendszeres használatnál ez az árelőny könnyen elolvad. Az elektromos motornál nincs olajszűrő és olajcsere, messze nem kopik úgy a fékpofa és féktárcsa, mint a benzineseknél, sokszor nincs lánc, vagy ha van, akkor jobban kímélve van, mint egy váltós motornál. Gyakorlatilag csak menni kell vele, tényleg sokkal kevesebb problémával, mint a benzines társaknál, emiatt kijelenthető, hogy az elektromos motorok üzemeltetése valóban sokkal problémamentesebb és olcsóbb, mint a benzineseké.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez a kérdés már az autóknál és az e-bike-oknál is felmerült és az eddig rendelkezésre álló tapasztalatok alapján látszik, hogy a dolog nem olyan vészes, mint eredetileg várták. Azt kijelenteni nehéz, hogy pontosan hány töltést bír ki egy akku, mert ez függ a gyártótól, a töltés módjától, a töltés és használat során a külső hőmérséklettől, attól, hogy egy-egy alkalommal mennyire lett kimerítve az akku, hogyan van tárolva, mikor nem használják, stb. Éppen ezért, ha valaki egy pontos számot ad meg, akkor az vagy nem igaz, vagy van egy apróbetűs rész, ahol a fenti körülmények definiálva vannak.
Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.
A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez egy olyan kérdés, amire nincs egyértelmű válasz, de szempontok azért adhatók. Az egyértelmű, hogy a jó minőség jobban fog szolgálni, de drágább is lesz, a nagyon olcsó pedig inkább csak bosszúságot okoz, mint örömet.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A válasz igen és nem. Egy új benzines motort és egy hasonló kategóriájú elektromos motorkerékpárt összehasonlítva, vásárláskor az elektromos biztosan drágább lesz, ha nem, akkor az elektromos gép minősége megkérdőjelezhető. A kérdés mégsem ennyire egyszerű, sok mindent figyelembe kell venni az összehasonlításkor.

Az egyik az, hogy egy ugyanolyan teljesítményű elektromos motor sokkal dinamikusabb, élvezetesebb, mint egy benzines, tehát ugyanahhoz az élményhez nagyobb, drágább benzines kell.

A másik dolog az, hogy az elektromos motor üzemeltetése sokkal olcsóbb. Az üzemanyagköltség kb. hatoda a benzinesének.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A terepmotorozás új generációját hoztuk el!

A Weboldalon megjelenő valamennyi információ, adat, szöveges és képi tartalom kizárólag tájékoztatási jellegű, amely nem minősül ajánlattételnek. A termékekkel és a szolgáltatásokkal kapcsolatban érdeklődjön személyesen az ElektroBiker bemutatotermében (1037 Budapest, Kunigunda útja 60.), vagy elektronikusan az info@elektrobiker.hu email címen.