+36205412020 info@elektrobiker.hu

Rólunk

Az Elektrobiker csapata kétkerekű rajongókból áll. A motor és a kerékpár mindig jelen volt az életünkben, legújabb mániák az e-MTB és az elektromos motorok lettek.

Ezen járművekkel egy időben végre eljött az a pillanat, mikor a hobby és a munka összeért! A megújuló energiás cégünk ugyanis elért abba a fejlődési fázisba, hogy új üzletágak indítására is lehetőségünk adódott. A napelemek mellé adta magát az e-mobilitás. Ezen belül az elektromos motorok azok, amik a legjobban érdekeltek minket.
A fogyasztói oldalról remekül ismertük ezt a piacot, úgyhogy nekifogtunk!
Az üzletpolitikánk ugyanaz, mint ami a napelemeknél már naggyá tett minket:
nem akarunk a legolcsóbbak lenni, de a mi termékeink csak minőségiek lehetnek, nem okozhatunk csalódást a vevőinknek.

Saját tapasztalataink vannak minden termékünkkel kapcsolatban, mivel mi is ezeket használjuk. Így már mi felfedezzük az esetleges problémákat, javítanivalókat, így mindig tudjuk is a megoldást.

Monitorozzuk a piacot világszerte, hogy tudjuk milyen új termékek és kiegészítők jelennek meg, leellenőrizzük a minőséget és ha jónak találjuk, igyekszünk eljutni a gyártóhoz, megnézzük a gyártást és ha úgy találjuk, próbálunk megegyezni a forgalmazásról. Így relatíve lassan bővül a portfóliónk, de csak a legjobb mocikat dobjuk itthon piacra.

Nemcsak e-motorokat akarunk eladni, de össze is akarjuk hozni a hasonló érdeklődésű embereket, jelen akarunk lenni a kapcsolódó témájú eseményeken, sőt szervezünk is ilyeneket.
Ha érdekel a téma, kövesd a híreinket ezen az oldalunkon vagy a facebookon!

Joci

8 évesen kezdtem motorozni tanulni édesapámmal mögöttem, mivel az S50B Simson fék- és váltókarját még elértem, de a talajt már nem (majdnem hasonlóan nyomom most is a 690-es KTM endúrómmal és a 172 centimmel…). Folyamatosan voltak motorjaim, robogóim, a koromnak megfelelő stílusváltásokkal. Fiatalon sportmotor, pár éve már endurók. Megvoltak az ifjonti törések, csavarozások, szerencsére ezekről már úgy néz ki, leszoktam. Az aszfaltot is szeretem, főleg városban szinte csak motorral közlekedem, de a tereptúrák azok, amiket igaziból imádok. Emiatt aztán elkezdtem crosspályákra lejárni, tréningeket végezni, hogy ügyesebb legyek a túrákon.
A biciklizés a főiskola alatt indult és hamar oda fajult, hogy többet voltunk a montikkal a környező erdőkben, mint a suliban (amit ennek ellenére sikerült elvégezni). Ebből született az e-MTB rajongás, amit ma is űzünk. A kétakkus túrák a kedvenceim, mikor egy fél nap alatt durván kihajtjuk magunkat és gyönyörű helyeket járunk végig. Ahogy bejött az e-motor téma, elkezdtem eladni a motorjaimat (már három volt, ami a feleségem szerint kicsit kezdett sok lenni), mert egyrészt egyszerre csak az egyiken tudok ülni, másrészt a hosszú tereptúrák kivételével (arra marad a 690-es) kiválóan alkalmasak az e-motorok. És persze valakinek mégiscsak tesztelni kell az új cuccot…
Most óriási örömmel teszem bele magam ebbe a témába, mert a hobbim lett a munkám!

Gábor

BMX-en majd montin kezdtem a pályafutásomat. Szerelem volt az elejétől mindennel, ami keréken gurul és persze elérhető volt egy óbudai gyereknek. Később, amikor dolgoztam már egyenes út vezetett a motorozáshoz, itt nem volt kérdés, hogy az endurok vonzanak a leginkább. Az első saját motorom (már jogsi előtt meg volt) egy Suzuki DR350 volt, amit annyira megszerettem, hogy több más motoron át végül az utolsó benzines motorom a nagy testvére a DRZ400-as lett, amit végül tavaly adtam el eBike-ra váltás miatt.

A motorozásban és a bringázásban is mindig a kalandot kerestem, a felfedezés örömét a természetben. Így 40 felett már egyre jobban zavart, hogy a motorom hangja belehasít az erdők, mezők nyugalmába, ezért az eddigi benzingőzös kalandokat feladtam és megvettem életem első pedeleces eBike-ját, ami azért fura volt, hogy rögtön az eladott DRZ400-ra még nekem kellett ráfizetnem… 😀 Azóta körbe fertőztem a baráti kőrt pedeleces bringával. De ami a legfontosabb, hogy vissza kaptam azt a kalandozós élményt amire mindig is vágytam, most csendesen, újra felfedezhetünk újabb útvonalakat a hegyekben. Hiszek az elektromos motorok és bringák jövőjében, ezért fontosnak tartom, hogy ez az élmény minél több emberhez eljusson!