Rólunk

Az Elektrobiker csapata kétkerekű rajongókból áll. A motor és a kerékpár mindig jelen volt az életünkben, legújabb mániák az e-MTB és az elektromos motorok lettek.

Ezen járművekkel egy időben végre eljött az a pillanat, mikor a hobby és a munka összeért! A megújuló energiás cégünk ugyanis elért abba a fejlődési fázisba, hogy új üzletágak indítására is lehetőségünk adódott. A napelemek mellé adta magát az e-mobilitás. Ezen belül az elektromos motorok azok, amik a legjobban érdekeltek minket.
A fogyasztói oldalról remekül ismertük ezt a piacot, úgyhogy nekifogtunk!
Az üzletpolitikánk ugyanaz, mint ami a napelemeknél már naggyá tett minket:
nem akarunk a legolcsóbbak lenni, de a mi termékeink csak minőségiek lehetnek, nem okozhatunk csalódást a vevőinknek.

Saját tapasztalataink vannak minden termékünkkel kapcsolatban, mivel mi is ezeket használjuk. Így már mi felfedezzük az esetleges problémákat, javítanivalókat, így mindig tudjuk is a megoldást.

Monitorozzuk a piacot világszerte, hogy tudjuk milyen új termékek és kiegészítők jelennek meg, leellenőrizzük a minőséget és ha jónak találjuk, igyekszünk eljutni a gyártóhoz, megnézzük a gyártást és ha úgy találjuk, próbálunk megegyezni a forgalmazásról. Így relatíve lassan bővül a portfóliónk, de csak a legjobb mocikat dobjuk itthon piacra.

Nemcsak e-motorokat akarunk eladni, de össze is akarjuk hozni a hasonló érdeklődésű embereket, jelen akarunk lenni a kapcsolódó témájú eseményeken, sőt szervezünk is ilyeneket.
Ha érdekel a téma, kövesd a híreinket ezen az oldalunkon vagy a facebookon!

Joci

8 évesen kezdtem motorozni tanulni édesapámmal mögöttem, mivel az S50B Simson fék- és váltókarját még elértem a lábammal, de a talajt már nem (majdnem hasonlóan nyomom most a 690-es KTM endúrómmal és a 172 centimmel…). Folyamatosan voltak motorjaim, robogóim, mindig a koromnak megfelelő stílusváltásokkal. Fiatalon sportmotor, pár éve már csak endurók. Megvoltak az ifjonti törések, csavarozások, szerencsére ezekről már nagyjából leszoktam. Az aszfaltot is szeretem, a városban szinte csak motorral közlekedem, de a tereptúrák azok, amiket igaziból imádok. Emiatt aztán elkezdtem krosszpályákra lejárni, tréningeket végezni, hogy ügyesebb legyek a túrákon, majd ezeket is megszerettem.
A biciklizés a főiskola alatt indult és hamar oda fajult, hogy többet voltunk a montikkal a környező erdőkben, mint a suliban (amit ennek ellenére sikerült elvégezni). Ebből született a jelenlegi e-MTB rajongás. A kétakkus túrák a kedvenceim, mikor egy fél nap alatt durván kihajtjuk magunkat és gyönyörű helyeket járunk végig. Ahogy bejött az e-motor téma, elkezdtem eladni a motorjaimat (már három volt, ami a feleségem szerint kicsit kezdett sok lenni), mert egyrészt egyszerre csak az egyiken tudok ülni, másrészt a hosszú tereptúrák kivételével (arra marad a 690-es) kiválóan használhatóak az e-motorok. És persze valakinek mégiscsak tesztelni kell az új cuccot… Most már a városi szaladgálást és a krosszpályázást is elektromos motorokkal intézem.
Óriási örömmel teszem bele magam ebbe a témába, mert így a kedvenc hobbim lett a munkám!

Gábor

BMX-en majd montin kezdtem a pályafutásomat. Szerelem volt az elejétől mindennel, ami keréken gurul és persze elérhető volt egy óbudai gyereknek. Később, amikor dolgoztam már egyenes út vezetett a motorozáshoz, itt nem volt kérdés, hogy az endurók vonzanak a leginkább. Az első saját motorom (már jogsi előtt megvolt) egy Suzuki DR350 volt, amit annyira megszerettem, hogy több más motoron át végül az utolsó benzines motorom a nagy testvére a DRZ400-as lett, amit végül tavaly adtam el eBike-ra váltás miatt.

A motorozásban és a bringázásban is mindig a kalandot kerestem, és a felfedezés örömét a természetben. Így 40 felett már egyre jobban zavart, hogy a motorom hangja belehasít az erdők, mezők nyugalmába, ezért az eddigi benzingőzös kalandokat feladtam és megvettem életem első pedeleces eBike-ját. Az azért fura volt, hogy az eladott DRZ400-ra még nekem kellett ráfizetnem… 😀     Azóta körbe fertőztem a baráti kört pedeleces bringával. De ami a legfontosabb, hogy visszakaptam azt a kalandozós élményt amire mindig is vágytam, csak most csendesen, újra felfedezhetünk újabb útvonalakat az erdőkben, a hegyekben. Most pedig már itt vannak az elektromos motorok, amik a motorozás élményét adják ugyanilyen csendesen és tisztán. Hiszek az elektromos motorok és bringák jövőjében, ezért fontosnak tartom, hogy ez az élmény minél több emberhez eljusson!