fbpx

Készletkisöprés! Most akár 350.000 forintos árelőnnyel juthatsz új e-motorodhoz!

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Kaland és befektetés egyben? Most még jobban megéri elektromos motorra váltani!

Az ElektroBikernél a készlet erejéig minden motorra kedvezményt adunk.

Készletkisöprés! Most akár 350.000 forintos árelőnnyel juthatsz új e-motorodhoz!​

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Kaland és befektetés egyben? Most még jobban megéri elektromos motorra váltani!

Az ElektroBikernél a készlet erejéig minden motorra kedvezményt adunk.

Mit nyersz ha elektromosra váltasz?

Magas vezetési élmény, alacsony fenntartási költségek és megspórolt órák mindennap

Zöld energiával a dugókon át!

Milyen elektromos motor illene hozzám?

Látogass el bemutatótermünkbe és csapatunk segít a motor kiválasztásában.

A tesztvezetés helyszíne: 1037 Budapest, Kunigunda útja 60.

Miért az ElektroBiker?

Megbízható cégháttér

Anyacégünk a Tiszta Energiák Kft. hazánk legnagyobb napelemes cégei közé tartozik, és a Bisnode nemzetközi cégminősítő stabilitási vizsgálata alapján a legjobb AAA minősítést kapta. Ezért nyugodt lehetsz, hogy egy megbízható, tőkeerős cégtől vásárolsz, akik nem fognak eltűnni a piacról.

Szakértelem és hitelesség

Az ElektroRider kizárólag minőségi elektromos kétkerekűekkel foglalkozik. Tapasztalatból tudjuk, hogy az egyes felhasználásra melyik jármű a legalkalmasabb, így a nálunk vásárolt motorok biztosan csalódásmentesek. Segítünk neked a megfelelő motor kiválasztásában.

Nagy raktárkészlet

9 nemzetközileg elismert márka közel 30 típusát tartjuk raktáron. Mivel a termékeket közvetlenül a gyártóktól szerezzük be, így 5.000+ gyári alkatrészt is készleten tartunk. Ez azt jelenti, hogy 99%-ban, azonnal tudunk neked bármilyen alkatrészt adni, ha szükséged van rá.

Minőségi szolgáltatások

Célunk, hogy a minőségi termékekhez minőségi szolgáltatásokat nyújtsunk. Mi nemcsak az értékesítésre, de az azt megelőző és azt követő feladatokra is nagy hangsúlyt fordítunk. A motorodat akár házhoz is szállítjuk, intézzük a biztosítás vagy éppenséggel a forgalomba helyezést. A vásárlást követően csapatunkhoz nyugodtan fordulhatsz kérdés, vagy probléma esetén hisz mi nem csupán áruljuk az e-motorokat de értünk is hozzájuk.

Nem kell tartanod az elektromos motoroktól és mutatjuk is, hogy miért...

Nálunk igazán egyszerű a vásárlás

Egy elektromos motor használatával nemcsak kiszámíthatóvá teszed a napodat, de a nyomatékos villanymotornak köszönhetően még élvezetes is lesz a közlekedés. Elfelejtheted a reggeli dugókat, a parkolóhelyek keresését, sőt még a tankolás is a múlté!​

1 Ft/km üzemeltetés​

Az elektromos motorok töltése egyszerű és kényelmes, hisz az akkumulátor kivehető és csak egy konnektor kell hozzá. Egy e-motor üzemeltetése töredéke a benzines járművekhez képest. Akár 35-ször-al olcsóbban „tankolhatsz” az elektromos motorok esetében. Ezen felül további 30% megtakarítás jelentkezik a karbantartáson, a fékeken, gumiabroncsokon, olajcserén stb.

Akár 100km futó teljesítmény

Egyes modelljeink esetén több, mint 100 km-t tehetsz meg egy töltéssel. Ez egy Budapest-Vecsés táv ötször. Vagy a belvároson belül A-ból B-be szinte végtelenszer. A hatótáv nagyban függ a használat módjától.

Kényelmes tankolás

A közhiedelemmel ellentétben az elektromos motorok töltése nem kell, hogy kényelmetlen legyen és hosszú időt vegyen igénybe. Ha belegondolsz, otthon, vagy a munkahelyen egyszerűen be kell dugni a motor töltőjének csatlakozóját a konnektorba és a motor így mindig maximálisan menetkész. Ha így nézzük a töltési idő 20 másodperc, mert ennyi időt kell foglalkoznod a motorod feltöltésével.

Az EB modelljei a legdurvább használat esetén is tudnak 80km hatótávot

A hatótáv nagyban függ a használat módjától. Az EB modelljei a legdurvább használat esetén is tudnak 80km hatótávot, ami ingázáshoz is elegendő. Városi forgalomban pedig inkább 100+ km az egy töltéssel megtehető táv. Ezek a menetteljesítmények legtöbbször a futároknak is elegendőek, egy átlagpolgárnak pedig biztosan, mert a statisztikák szerint Bp-en átlagosan 30km-t teszünk meg naponta.

Nálunk élmény lesz az új motorod megvásárlása

Modell kiválasztása

Válaszd ki a neked tetsző modellt a weboldalunkon

Jelentkezz tesztvezetésre

Kérj tőlünk visszahívást az adataid megadásával

Időpont egyeztetés

Kollégánk felkeres a tesztvezetés időpontjával kapcsolatban

Tesztvezetés

Gyere be a bemutató termünkbe és próbáld ki a motorodat

Vásárlás

Gurulj ki a kereskedésből fülig érő szájjal, a vadi új gépeddel

Te motort vásárolsz.

Mi biztonságot és kényelmet adunk

Ár-érték garancia

Közvetlen gyártói kapcsolatainknak köszönhetően ki tudtuk venni a közvetítőket a folyamatból, így a legjobb ajánlatokat tudjuk nyújtani számodra vásárlás, szerviz vagy akár alkatrész beszerzés esetén.

Kizárólagosság garancia

Mivel üzletágunkban több éve csak elektromos motorokkal foglalkozunk, így szinte minden problémával találkoztunk már és kezeltük is őket. Tudjuk mi működik jól, ezért tudunk villámgyorsak lenni.

Kényelem garancia

Egy új jármű vásárlásával általában a feladataid is megnőnek, mi viszont úgy állítottuk össze a szolgáltatásainkat, hogy neked a lehető legkevesebb idődbe teljen az ügyintézés.

Csupán 3 lépésre vagy attól, hogy megtaláld az ideális elektromos motorod

Add meg az elérhetőségeidet és kérj tőlünk visszahívást​

Kollégánk felkeres a tesztvezetésed időpontjával kapcsolatban.​

Gyere be hozzánk és próbáld ki bármelyik neked tetsző modellt.​

Helyszín: 1037 BUDAPEST – Kunigunda útja 60.

A "Tesztvezetésre jelentkezem" gombra kattintással elfogadod az általános szerződési feltételeketet és tudomásul veszed az adatvédelmi tájékoztatót.

További kérdésed van?

Városi elektromos motort annak éri meg választani, aki rendszeresen közlekedik nagy forgalmú útszakaszokon (város, előváros) és az átlagos napi megtett távolság 20 és 100 km között van. A mai statisztikák alapján ebbe a két halmazba (városi/elővárosi autózás, maximum napi megtett km <100) az autósok közel 80% beletartozik, tehát jó eséllyel te is.
Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A nyomatékos villanymotornak köszönhetően az e-motorozás nemcsak élvezetes közlekedési forma, de messze a legköltséghatékonyabb is.  Nem kell a forgalommal araszolnod így tervezhetőbbé válnak napjaid, és a megtett kilométerek költsége alig pár forint. Az egyszerű hajtáslánc miatt nincsenek olyan alkatrészek amelyek miatt sűrűn kellene a szervizet látogatnod. Ezzel is időt és pénzt spórolva számodra.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Cégként az elektromos motorvásárlás során felmerült ÁFA visszaigényelhető és a motorral kapcsolatos költségek elszámolhatók.incs olajcsere és alkatrészcsere, stb. Aki napi szinten használja a motorját, annak hamar visszajön a különbözet. 

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A lóerő, mint teljesítmény-mértékegység már kikopóban van, de a köznyelvben azért még mindig ez az elterjedtebb. Az elektromos motorok már akkor jöttek be a köztudatba, mikor az SI mértékegységek kezdték átvenni a vezetést ebben a témakörben is, ráadásul a villanymotoroknál már sokkal korábban a kilowatt volt a megszokott teljesítményegység.
Egy kilowatt 1,36 lóerőnek felel meg, így könnyen kiszámolhatja bárki, hogy milyen erős lóerőben az elektromos motorja. A végeredmény azonban csalóka. Az elektromos motoroknál sokszor a hajtómotornak van egy teljesítmény megadva, amit folyamatosan képes leadni, és van egy, amit csak rövid ideig (másodpercekben mérhető). Ez a rövid ideig rendelkezésre álló teljesítménytöbblet azonban teljesen más menetdinamikát képes biztosítani, mint egy belsőégésű motor. Óriási különbséget jelent az is, hogy a villanymotorok nyomatéka sokkal előbb és stabilabban rendelkezésre áll, mint a belsőégésű motoroké, így „erősebbnek” tűnnek. A legtöbb elektromos motornak nincs váltója, így a hajtás folyamatosan rendelkezésre áll, nincsenek kieső pillanatok a sebességváltásoknál.

Röviden összefoglalva, egy elektromos motor sokkal dinamikusabb, mint egy hasonló teljesítményű belsőégésű motorral hajtott motorkerékpár.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Az elektromos motoroknak is van hangja, bár ez valóban elhanyagolható a benzines változatokhoz képest. A villanymotor is visít ha pörög és a hajtásnak (főleg ha lánc) is van némi hangja. Ezeket viszont egy autós valóban nem hallja. Benzines motorokat használva is gyakorta tapasztaltuk, hogy az autósok nem vesznek észre, főleg ha váratlanul cikázunk melléjük. Egy nyitott kipuffogós motornak úgy nyílik szét az autósor, mint Mózesnek a Vörös-tenger (kivéve persze a ma már szerencsére egyre ritkábban előforduló irigy gyökerek, akik úgy gondolják, ha ők nem haladnak, akkor más se haladjon). Az a baj, hogy kissé antiszociális ez a fajta zajszennyezés és nem is szabályos, az osztrákoknál simán leszednek a motorról az ilyesmiért..
Mióta viszont felmerült ez a kérdés, autósként is figyeljük ezt a jelenséget. Elmondható, hogy a gyári kipuffogós motorokat csukott ablakoknál csak akkor halljuk meg, amikor elmennek mellettünk, tehát ilyen szempontból nem hátrány a még kisebb hang. Azért érdemes óvatosan motorozni feltételezve, hogy egyik autós sem vesz észre.
A gyalogosokra is kell némi extra figyelem, mert ha lassan haladunk az elektromos motorral, akkor tényleg nagyon halk.
Összefoglalva a jelenség nem olyan tragikus, mint sokan gondolnák, de mindenki figyeljen egymásra egy kicsit jobban!

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Röviden a válasz igen és nem. Egy jó minőségű elektromos hajtású motor, megfelelő kapacitású akkumulátorral városi használatban igazi alternatívája egy benzines motorénak. Egy 100km körüli hatótáv a városban bőven elegendő a felhasználók 99%-ának, de egy rövidebb távról történő ingázásra is kiváló, főleg ha miközben áll a motor, van lehetőség az akkuk feltöltésére is. Az elektromos motor halk, a jobbak képesek a visszatáplálós fékezésre (ami városi forgalomban igazán jó dolog) és dinamikus, ráadásul a vezetése egyszerű, nem tud lefulladni, stb.
Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Egy elektromos motorkerékpár jelenleg még valamivel drágább, mint egy hasonló minőségű benzines, de rendszeres használatnál ez az árelőny könnyen elolvad. Az elektromos motornál nincs olajszűrő és olajcsere, messze nem kopik úgy a fékpofa és féktárcsa, mint a benzineseknél, sokszor nincs lánc, vagy ha van, akkor jobban kímélve van, mint egy váltós motornál. Gyakorlatilag csak menni kell vele, tényleg sokkal kevesebb problémával, mint a benzines társaknál, emiatt kijelenthető, hogy az elektromos motorok üzemeltetése valóban sokkal problémamentesebb és olcsóbb, mint a benzineseké.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez a kérdés már az autóknál és az e-bike-oknál is felmerült és az eddig rendelkezésre álló tapasztalatok alapján látszik, hogy a dolog nem olyan vészes, mint eredetileg várták. Azt kijelenteni nehéz, hogy pontosan hány töltést bír ki egy akku, mert ez függ a gyártótól, a töltés módjától, a töltés és használat során a külső hőmérséklettől, attól, hogy egy-egy alkalommal mennyire lett kimerítve az akku, hogyan van tárolva, mikor nem használják, stb. Éppen ezért, ha valaki egy pontos számot ad meg, akkor az vagy nem igaz, vagy van egy apróbetűs rész, ahol a fenti körülmények definiálva vannak.
Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.
A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez egy olyan kérdés, amire nincs egyértelmű válasz, de szempontok azért adhatók. Az egyértelmű, hogy a jó minőség jobban fog szolgálni, de drágább is lesz, a nagyon olcsó pedig inkább csak bosszúságot okoz, mint örömet.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A válasz igen és nem. Egy új benzines motort és egy hasonló kategóriájú elektromos motorkerékpárt összehasonlítva, vásárláskor az elektromos biztosan drágább lesz, ha nem, akkor az elektromos gép minősége megkérdőjelezhető. A kérdés mégsem ennyire egyszerű, sok mindent figyelembe kell venni az összehasonlításkor.

Az egyik az, hogy egy ugyanolyan teljesítményű elektromos motor sokkal dinamikusabb, élvezetesebb, mint egy benzines, tehát ugyanahhoz az élményhez nagyobb, drágább benzines kell.

A másik dolog az, hogy az elektromos motor üzemeltetése sokkal olcsóbb. Az üzemanyagköltség kb. hatoda a benzinesének.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Most akár 350.000 forintos árelőnnyel juthatsz új e-motorodhoz!​ De ez az ajánlat nem tart örökké...

Nap
Óra
Perc
Másodperc

Ajánlatunk a meglévő készletünkre vonatkozik és február 28-án lejár. Ezért nincs már sok időd arra, hogy kipróbáld a motorokat és megszerezd ezt az óriási kedvezményt.

A Weboldalon megjelenő valamennyi információ, adat, szöveges és képi tartalom kizárólag tájékoztatási jellegű, amely nem minősül ajánlattételnek. A termékekkel és a szolgáltatásokkal kapcsolatban érdeklődjön személyesen az ElektroBiker bemutatotermében (1037 Budapest, Kunigunda útja 60.), vagy elektronikusan az info@elektrobiker.hu email címen.

A PDF megnyitásához kattints a képre!