fbpx

Élvezetes közlekedés egy tankolás árából - Válts elektromos motorra

Felelős döntés a jövőről, hozzájárulás a fenntarthatóbb élethez – ezt képviseli az ElektroBiker, hazánk legnagyobb, kifejezetten minőségi elektromos motorokat forgalmazó márkája. Kínálatunkban megtalálhatóak a kategória legjobb termékei, amelyek nemcsak kényelmes és hatékony közlekedési formát biztosítanak, de egy egészen újfajta életszemléletet is visznek az életedbe.

A most kibontakozó gazdasági válság számos bizonytalanságot rejt magában:

  • dráguló nyersanyagárak,
  • gyengülő forint,
  • rekordmagas infláció.

Ez a közlekedésben is megmutatkozik, hisz közel kétszeresére nőtt a benzin ára és a járművek fenntartási költségei is sokszorosára emelkedtek.

Mi a jó döntés az ilyen gazdasági helyzetben?

Az elektromos motorozás a legkézenfekvőbb alternatíva a kiszámítható és költséghatékony közlekedéshez!

Nincsenek többé elrugaszkodott benzinárak, magas parkolási díjak, dugóban vesztegetett drága idő, se károsanyagkibocsátás – van helyettük füstmentes, élvezetes közlekedés és még a fenntartási költsége is elenyésző.

További 4 ok az elektromos motorozás mellett

Bárhol teletankolod

Tény, hogy az elektromos motorok a legenergiahatékonyabb közlekedési forma! Működése kb. 15x hatékonyabb mint a benzines robogóké. Egy teli "tank" e-motor esetében kb. 80 Ft-ba kerül, és az egyszerű hajtásláncnak köszönhetően sokkal kevesebb törődést igényel mint a belsőégésű motorok.

Kényelmes és élvezetes közlekedés

Nem kell reggelente melegíteni a motort, nem lesz olaj és benzinszag, csak ráülsz elfordítod a kulcsot és mész. A villanymotor nagy előnye, hogy a nyomaték mindig rendelkezésre áll, így nincsenek megtorpanások nyomatékhullámok mint azt egy benzines robogónál megszokhattuk.

Innovatív, előre mutató szemlélet

A mai világ mozgatórugója az innováció, egyre nagyobb a kereslet az újító megoldásokra és szemléletre. Senki nem szeret földhöz ragadt, vaskalapos partnerekkel dolgozni, így a legjobb, amit tehetsz, hogy felülsz erre a vonatra. Illetve a motorra.

elektromos közlekedés

Felelős racionális gondolkodás, higgadt döntésekkel

Egy átlagos magyar autó évente több mint 1.200 liter (1,2 m3) üzemanyagot éget el! Ez rengeteg mennyiség, amivel közvetlen környezetünket terheljük. Ezzel szemben egy e-motor esetében nincs helyi zaj és légszennyezés, és az általunk forgalmazott minőségi akkumulátorok sok éven keresztül gond nélkül működnek (van olyan motorunk amelyik akkumulátora 30.000 km után kapacitása 95 %-ját tudja)

Az Elektrobiker és az Instacash együttműködésével pedig nemcsak a kiszámítható közlekedésre, de a kiszámítható finanszírozásra is megoldást kínálunk!

Previous
Next

És hogy miért éri meg az Instacash-en keresztül elektromos motort vásárolni?

Mert a legköltségesebb kiadásokat – mint benzin, karbantartás -, amivel egy benzines motor fenntartása jár, egy az egyben visszaforgathatod a törlesztőrészletbe! Így szinte tényleg olyan, mintha ingyen vennéd meg a motorod!

Mindezt gyorsan, online, akár 24 órán belüli hitelelbírálással!

A világ vezető elektromos motorjai egy helyen

Összesen több mint 20 típusú elektromos motor a garancia arra, hogy nálunk mindenki megtalálja a neki leginkább illő járművet.

Miért jársz jól, ha az Elektrobikertől vásárolsz?

Intézzük a biztosítást és a forgalomba helyezést

Az új motorodat forgalomba helyezéssel rendelheted meg, így a motort már rendszámmal, kötelező biztosítással és a forgalmi engedéllyel veheted át.

1 év ingyenes Assistance szolgáltatás

Ha a motoroddal bármi történne, akkor a járművet díjmentesen szervizünkbe szállítják és a szervizelését 48 órán belül elkezdjük.

Ár-érték garancia

Közvetlen gyártói kapcsolatainknak köszönhetően ki tudtuk venni a közvetítőket a folyamatból, így a legjobb ajánlatokat tudjuk nyújtani számodra vásárlás, szerviz vagy akár alkatrész beszerzés esetén.

Kizárólagosság garancia

Mivel üzletágunkban több éve csak elektromos motorokkal foglalkozunk, így szinte minden problémával találkoztunk már és kezeltük is őket. Tudjuk mi működik jól, ezért tudunk villámgyorsak lenni.

Kényelem garancia

Egy új jármű vásárlásával általában a feladataid is megnőnek, mi viszont úgy állítottuk össze a szolgáltatásainkat, hogy neked a lehető legkevesebb idődbe teljen az ügyintézés.

Vásárolj most elektromos motort és
spórolj meg időt és pénzt napi szinten.

Ha figyelemmel követed a világpiaci eseményeket, akkor tudod hogy mindennek megy fel az ára. Az alkatrész, az akkumulátor és a chip-hiány miatt kétszámjegyű drágulás van az e-járművek piacán is. Mi azt tanácsoljuk, hogy fektesd be most a pénzedet egy elektromos motorba, ami végső soron majd időt és pénzt spórol neked napi szinten.

Te motort vásárolsz.

Mi biztonságot és kényelmet adunk

3 lépésre vagy az ideális befektetéstől

Add meg az elérhetőségeidet és kérj tőlünk visszahívást​

Kollégánk felkeres a tesztvezetésed időpontjával kapcsolatban.​

Gyere be hozzánk és próbáld ki bármelyik neked tetsző modellt.​

Elérhető ajánlataink

Partnerünk, az InstaCash Kft. 15 percen belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy a részletfizetésben segítsen!
Helyszín: 1037 BUDAPEST – Kunigunda útja 60.

A "Tesztvezetésre jelentkezem" gombra kattintással elfogadod az általános szerződési feltételeketet és tudomásul veszed az adatvédelmi tájékoztatót.

Kétkerekű rajongók az ElektroBiker élén

ElektroBiker – Hobbiból szenvedély, életérzésből hivatás

Nem több, nem kevesebb, csupán más: ha a benzines motorozás életérzés, akkor az elektromos motorozás életszemlélet.

Felelős döntés a jövőről, hozzájárulás a fenntarthatóbb élethez.

Ezt képviseljük és ezt igyekszünk átadni leendő vásárlóinknak is. Teret nyitunk az új lehetőségeknek, perspektívát viszünk a szenvedéllyel teli, de fenntarthatóbb közlekedésbe.

Célunk a minőségi e-motorozás megismertetése és elterjesztése Magyarországon. Az elmúlt években nagyszerű kapcsolatot építettünk fel a legnagyobb, általunk is forgalmazott márkák képviselőivel, úgy, mint a Silence, Sur-Ron, Talaria, Lvneng, vagy éppenséggel a Yotsuba Motoval.

A szektor dinamikusan fejlődik, napi szinten követjük a globális piacot, hogy naprakészek legyünk a legújabb fejlesztésekkel kapcsolatban. A forgalmazott márkák gyártóival kiváló kapcsolatot ápolunk, és ügyelünk arra is, hogy a termékekhez megfelelő szolgáltatások is kapcsolódjanak, illetve az alkatrész ellátottság is zökkenőmentes legyen. Inspirálódunk, teszteljük a legújabb fejlesztéseket, hogy kiállító termünkben csak és kizárólag a legjobb minőséget nyújthassuk meglévő és jövendőbeli vevőkörünk számára.

Büszkék vagyunk rá, hogy magyar viszonylatban rövid idő alatt váltunk piacvezetővé az e-mobilitás üzletágban, amit szakértő gárdánk mellett, annak is köszönhetünk, hogy csapatunk minden tagja számára a szorgalom és az alázat hivatásunk az ElektroBiker iránt alapérték.

Kunigunda úti showroomunkban családias hangulatban és magas szintű szakértelemmel várjuk minden kedves vásárlónkat!

 

 

Honnan is indult az ElektroBiker?

2019-ben anyavállalatunk, a Tiszta Energiák Kft. 10 éves működésének sikeres fennállásaként és stabil piaci működésének köszönhetően eljutott abba a fejlődési fázisba, hogy új üzletágak felé nyisson. A fenntarthatóságra való törekvés, a környezettudatosság és nem utolsó sorban a motorok iránti rajongás vezetett oda, hogy az új üzletág az e-mobilitás lett, azon belül is az elektromos motorok forgalmazása.

Kik vagyunk?

Az ElektroBiker csapata kétkerekű rajongókból áll. Mivel fogyasztói oldalról már alaposan megismertük a piacot, így személyes tapasztalatainkat tudtuk beültetni a szolgáltatói oldalba.

Miben hiszünk?

Az ElektroBiker üzletpolitikája ugyanaz, mint ami a Tiszta Energiákat naggyá tette a napelemes piac tekintetében: nem akarunk a legolcsóbbak lenni, magunkkal szemben az elvárás az, hogy a termékeink és a szolgáltatásaink csakis a legmagasabb minőséget képviseljék, nem okozhatunk csalódást a vevőinknek. Mi nemcsak beszélünk a fenntarthatóságról, de éljük is!

Mi a sikerünk titka?

Az Elektrobiker sikerének a titka abban rejlik, hogy minden termékünkről saját tapasztalattal rendelkezünk, hisz mi is ezeket használjuk a mindennapokban. Így már ismerjük az esetleges problémákat, gyerekbetegségeket, javítanivalókat, és mindig tudjuk a megoldást is. Saját szervizünkkel szakszerű támogatást nyújtunk vásárlóink számára.

Mi a célunk?

Hosszútávú célunk, hogy az e-motorok kereskedelme mellett, összehozzuk a hasonló érdeklődésű és szemléletű embereket, ezért minden e-mobilitással és fenntartható közlekedéssel kapcsolatos rendezvényen jelen vagyunk és mi magunk is egyre több olyan eseményt szervezünk, amely összekovácsolja a hazai e-motoros társadalmat!

További kérdésed van?

Városi elektromos motort annak éri meg választani, aki rendszeresen közlekedik nagy forgalmú útszakaszokon (város, előváros) és az átlagos napi megtett távolság 20 és 100 km között van. A mai statisztikák alapján ebbe a két halmazba (városi/elővárosi autózás, maximum napi megtett km <100) az autósok közel 80% beletartozik, tehát jó eséllyel te is.
Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A nyomatékos villanymotornak köszönhetően az e-motorozás nemcsak élvezetes közlekedési forma, de messze a legköltséghatékonyabb is.  Nem kell a forgalommal araszolnod így tervezhetőbbé válnak napjaid, és a megtett kilométerek költsége alig pár forint. Az egyszerű hajtáslánc miatt nincsenek olyan alkatrészek amelyek miatt sűrűn kellene a szervizet látogatnod. Ezzel is időt és pénzt spórolva számodra.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Cégként az elektromos motorvásárlás során felmerült ÁFA visszaigényelhető és a motorral kapcsolatos költségek elszámolhatók.incs olajcsere és alkatrészcsere, stb. Aki napi szinten használja a motorját, annak hamar visszajön a különbözet. 

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A lóerő, mint teljesítmény-mértékegység már kikopóban van, de a köznyelvben azért még mindig ez az elterjedtebb. Az elektromos motorok már akkor jöttek be a köztudatba, mikor az SI mértékegységek kezdték átvenni a vezetést ebben a témakörben is, ráadásul a villanymotoroknál már sokkal korábban a kilowatt volt a megszokott teljesítményegység.
Egy kilowatt 1,36 lóerőnek felel meg, így könnyen kiszámolhatja bárki, hogy milyen erős lóerőben az elektromos motorja. A végeredmény azonban csalóka. Az elektromos motoroknál sokszor a hajtómotornak van egy teljesítmény megadva, amit folyamatosan képes leadni, és van egy, amit csak rövid ideig (másodpercekben mérhető). Ez a rövid ideig rendelkezésre álló teljesítménytöbblet azonban teljesen más menetdinamikát képes biztosítani, mint egy belsőégésű motor. Óriási különbséget jelent az is, hogy a villanymotorok nyomatéka sokkal előbb és stabilabban rendelkezésre áll, mint a belsőégésű motoroké, így „erősebbnek” tűnnek. A legtöbb elektromos motornak nincs váltója, így a hajtás folyamatosan rendelkezésre áll, nincsenek kieső pillanatok a sebességváltásoknál.

Röviden összefoglalva, egy elektromos motor sokkal dinamikusabb, mint egy hasonló teljesítményű belsőégésű motorral hajtott motorkerékpár.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Az elektromos motoroknak is van hangja, bár ez valóban elhanyagolható a benzines változatokhoz képest. A villanymotor is visít ha pörög és a hajtásnak (főleg ha lánc) is van némi hangja. Ezeket viszont egy autós valóban nem hallja. Benzines motorokat használva is gyakorta tapasztaltuk, hogy az autósok nem vesznek észre, főleg ha váratlanul cikázunk melléjük. Egy nyitott kipuffogós motornak úgy nyílik szét az autósor, mint Mózesnek a Vörös-tenger (kivéve persze a ma már szerencsére egyre ritkábban előforduló irigy gyökerek, akik úgy gondolják, ha ők nem haladnak, akkor más se haladjon). Az a baj, hogy kissé antiszociális ez a fajta zajszennyezés és nem is szabályos, az osztrákoknál simán leszednek a motorról az ilyesmiért..
Mióta viszont felmerült ez a kérdés, autósként is figyeljük ezt a jelenséget. Elmondható, hogy a gyári kipuffogós motorokat csukott ablakoknál csak akkor halljuk meg, amikor elmennek mellettünk, tehát ilyen szempontból nem hátrány a még kisebb hang. Azért érdemes óvatosan motorozni feltételezve, hogy egyik autós sem vesz észre.
A gyalogosokra is kell némi extra figyelem, mert ha lassan haladunk az elektromos motorral, akkor tényleg nagyon halk.
Összefoglalva a jelenség nem olyan tragikus, mint sokan gondolnák, de mindenki figyeljen egymásra egy kicsit jobban!

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Röviden a válasz igen és nem. Egy jó minőségű elektromos hajtású motor, megfelelő kapacitású akkumulátorral városi használatban igazi alternatívája egy benzines motorénak. Egy 100km körüli hatótáv a városban bőven elegendő a felhasználók 99%-ának, de egy rövidebb távról történő ingázásra is kiváló, főleg ha miközben áll a motor, van lehetőség az akkuk feltöltésére is. Az elektromos motor halk, a jobbak képesek a visszatáplálós fékezésre (ami városi forgalomban igazán jó dolog) és dinamikus, ráadásul a vezetése egyszerű, nem tud lefulladni, stb.
Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Egy elektromos motorkerékpár jelenleg még valamivel drágább, mint egy hasonló minőségű benzines, de rendszeres használatnál ez az árelőny könnyen elolvad. Az elektromos motornál nincs olajszűrő és olajcsere, messze nem kopik úgy a fékpofa és féktárcsa, mint a benzineseknél, sokszor nincs lánc, vagy ha van, akkor jobban kímélve van, mint egy váltós motornál. Gyakorlatilag csak menni kell vele, tényleg sokkal kevesebb problémával, mint a benzines társaknál, emiatt kijelenthető, hogy az elektromos motorok üzemeltetése valóban sokkal problémamentesebb és olcsóbb, mint a benzineseké.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez a kérdés már az autóknál és az e-bike-oknál is felmerült és az eddig rendelkezésre álló tapasztalatok alapján látszik, hogy a dolog nem olyan vészes, mint eredetileg várták. Azt kijelenteni nehéz, hogy pontosan hány töltést bír ki egy akku, mert ez függ a gyártótól, a töltés módjától, a töltés és használat során a külső hőmérséklettől, attól, hogy egy-egy alkalommal mennyire lett kimerítve az akku, hogyan van tárolva, mikor nem használják, stb. Éppen ezért, ha valaki egy pontos számot ad meg, akkor az vagy nem igaz, vagy van egy apróbetűs rész, ahol a fenti körülmények definiálva vannak.
Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.
A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ez egy olyan kérdés, amire nincs egyértelmű válasz, de szempontok azért adhatók. Az egyértelmű, hogy a jó minőség jobban fog szolgálni, de drágább is lesz, a nagyon olcsó pedig inkább csak bosszúságot okoz, mint örömet.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

A válasz igen és nem. Egy új benzines motort és egy hasonló kategóriájú elektromos motorkerékpárt összehasonlítva, vásárláskor az elektromos biztosan drágább lesz, ha nem, akkor az elektromos gép minősége megkérdőjelezhető. A kérdés mégsem ennyire egyszerű, sok mindent figyelembe kell venni az összehasonlításkor.

Az egyik az, hogy egy ugyanolyan teljesítményű elektromos motor sokkal dinamikusabb, élvezetesebb, mint egy benzines, tehát ugyanahhoz az élményhez nagyobb, drágább benzines kell.

A másik dolog az, hogy az elektromos motor üzemeltetése sokkal olcsóbb. Az üzemanyagköltség kb. hatoda a benzinesének.

Fontos a motorkerékpár felépítése, a váz az ülés, a futóművek, a fékek, a borítás, ha van és az okosságok, mint pakolóhelyek, extra szolgáltatások, stb.
Kényelmes kell legyen a gép, olyan felépítéssel, ami a szándékolt használati módnak legjobban megfelel (pl. endúró vs. robogó…). Meg kell nézni, hogy elég robosztus-e a váz, futómű, a spórolós tervezés nem lesz öröm. A fékek is megfelelő minőségűek, méretűek kell legyenek. Az ülés, a műanyagok, a matricák is mutatják, hogy mennyire igényesen készült. Motoros tapasztalat nélkül érdemes lehet megnézni egy pár hasonló kategóriás benzinest és azzal hasonlítani össze a fentebb említett dolgokat.
A motor teljesítménye fontos. Egy másfél kilowattos motorral az alföldön el lehet poroszkálni, mert van elég sík, hogy belendüljön a gép, de dombos, hegyes vidéken szinte használhatatlan. Egy 4 kilowattos motorral, már bátran neki lehet menni nagy emelkedőknek is. Az ennél is nagyobb teljesítmény már vígan elviszi a mocikat, de a fogyasztásuk is nagyobb.
Ezzel lépést kell tartani az akkuknak. Árulnak mocikat nem lítiumos akkukkal, hanem pl. ólommal. Ezt alapból nem ajánljuk, mert a súly-kapacitás arány többszörösen gyengébb a lítiumnál, cserében az élettartamuk is rövidebb..  Az akkukapacitás, a motorteljesítmény és a használat módja befolyásolja a motor hatótávját. Azt is sokféleképpen adják meg, de jellemző, hogy a legtöbbször a saját használatban nehéz ezt az adatot elérni. Pont úgy adják meg, mint a gyári benzines fogyasztásokat, és CO2 kibocsájtásokat… Érdemes utánanézni, hogy mik az adott típussal a gyakorlati tapasztalatok. Az ilyen véleményekből leszűrhető a valóság.
Érdekes a motor kezelhetősége is. Lehet-e finoman adni a gázt, vagy durván, ugrálva reagál a gép? Felmelegszik és letilt-e nagyobb igénybevételnél? Ezeknek az infóknak is utána lehet nézni a megfelelő fórumokon, érdemes is megtenni, mert sokat segíthet a legmegfelelőbb e-motor kiválasztásban.Elmondható, hogy egy minőségi cellákból felépített akkupakk kibír annyit, hogy mikor cserélni kell, akkor a benzines motorra is ráférne már egy felújítás (vagy kettő). Így tehát az akkuk miatt sem lesz nagyobb költsége a használatnak.

A minőségi elektromos motorok akkupakkjai is úgy készül, mint a villanyautóké, a hengeres lítiumos cellák egy pakkba szerelésével, a BMS-sel együtt betokozva, leggyakrabban egy aluházba. A lényeg, hogy szétbonthatók és a cellák cserélhetők bennük. Az élelmes hazai szakik pedig már kiváló minőségben meg tudják oldani ezt a fajta felújítást, ami sokszor jelentősen olcsóbb tud lenni, mint egy gyári új akkupakk megvétele.

Hosszabb távra, túrázásra viszont még mindig a benzines alkalmasabb.

Az offroad elektromos motorokat mindenkinek ajánljuk! Csak ki kell próbálni és egyből rabul ejt az élmény.

Ha csak napi egy órát ülsz dugóban akkor évi
akár 20 munkanappal több időd jut a fontos dolgokra.

A Te időd pedig bizonyára drágább ennél. Válassz olyan megoldást, amivel nem csak időt, de pénzt is megtakarítasz, gyere el hozzánk egy tesztvezetésre.

THM 14,6%
Az oldalon bemutatott ajánlatok nem teljes körűek és nem minősülnek a Polgári Törvénykönyv szerinti kötelező érvényű ajánlattételnek.
Az aktuális feltételeket és kondíciókat a Bankok mindenkor hatályos hirdetményei tartalmazzák. A Bankok a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtják.
A hitel közvetítője az InstaCash Kft.

A Weboldalon megjelenő valamennyi információ, adat, szöveges és képi tartalom kizárólag tájékoztatási jellegű, amely nem minősül ajánlattételnek. A termékekkel és a szolgáltatásokkal kapcsolatban érdeklődjön személyesen az ElektroBiker bemutatotermében (1037 Budapest, Kunigunda útja 60.), vagy elektronikusan az info@elektrobiker.hu email címen.